Internetové stránky mají velkou moc

6.6.2018

Tisknete odkaz na své webovky na vizitky i katalogy a platíte reklamu, abyste přes internetové stránky přilákali další zákazníky?

Tisknete odkaz na své webovky na vizitky i katalogy a platíte reklamu, abyste přes internetové stránky přilákali další zákazníky? Tak v tom případě určitě máte moderní a přehledný web, který je radost si prohlížet a hledat na něm informace. Tedy, je tomu opravdu tak? Pokud ne, anebo se svojí odpovědí váháte, přinášíme vám 5 důvodů, proč se s tvorbou webových stránek obrátit na profíky.

1. Neinvestujte do reklamy zbytečně

Ať už plánujete na internetu rozjet velkou PPC kampaň, nebo vám pro začátek stačí jednoduchá prezentace, dobré a především přehledné internetové stránky jsou základ. Nepouštějte se do dalších investic, dokud web nebude připravený na jedničku. Starý web nebo rozpracovaný polotovar spoustu uživatelů odradí, proto je důležité vnímat špičkovou webovou prezentaci jako základní kámen celého marketingu, od kterého se odvíjí zbytek prezentace vaší společnosti.

2. Internetové stránky vypiplané do detailu

Víte, jak napsat zdrojový kód? Máte cit pro grafiku a znáte triky, jak zlepšit SEO? Internetové stránky jsou soubor celé řady prvků, které ovlivňují nejen vyhledávání, ale také rozhodnutí zákazníka, zda vám skrze web bude důvěřovat a udělá u vás plánovaný obchod. Webová prezentace by měla být propracovaná po všech stránkách.
Jen tak může být úspěšná.

3. Také nechodíte do kadeřnictví pro rohlíky

Automechanik opravuje auta, právník obhajuje a kadeřnice vás ostříhá. Každý z nás se specializuje v určitém oboru, ve kterém se 100 % vyzná a není na světě člověk ten, který by se vyznal ve všem. Proto, když chcete mít dobrý web, co vás bude prezentovat na vysoké úrovni, měli byste se poohlédnout po reklamní agentuře, která má grafika, kodéra, copywritera... Zkrátka celý zkušený tým na to, aby vám sestavil stránky na míru. Oni vědí, jaké jsou trendy, psychologie prodeje v internetovém marketingu a na kreativitu mají zkrátka buňky.

Můžete si samozřejmě udělat web sami, ale v porovnání s konkurencí, která má profi přehledný web, bude rozhodnutí zákazníků nejspíš předem jasné. A to je přece škoda, ne?

 

4. Mějte webovky sami pro sebe

Láká vás slogan „Udělejte si vlastní web rychle a zdarma"? V tom případě zbystřete, protože zadarmo to jen tak nebude. Budete mít nejspíš na takové webu cizí reklamy. A určitě nechcete, aby váš zákazník odešel jinam je kvůli tomu,
že mu bude kousek od vašeho jména blikat akce „Zhubněte 20 kilo za 3 dny". Nezapomeňte, že i těmito drobnostmi ztrácíte u zákazníků důvěru.

5. Pomocník při boji s konkurencí

Představte si, že si chcete koupit nové auto. Na jednom webu najdete ilustrativní obrázek s cenou, na druhém naleznete stejný vůz vyfocený ze všech stran, s podrobným popisem a ještě s referencí od zákazníků. Kde si auto koupíte?

Přesně tak uvažují i vaši potenciální zákazníci. Nabídněte jim na svých internetových stránkách dostatek informací a konkurence nebude mít šanci.

Co teď?

Rádi vám současné stránky vyhodnotíme z pohledu marketingu a doporučíme kroky ke zvýšení zisků a zlepšení prezentace. A pokud chcete nové stránky nebo stávající web oprášit? Stačí nás kontaktovat nebo se obrátit na reklamní agenturu PANKREA, se kterou již řadu let spolupracujeme při vytváření online marketingu na míru.